SHAWTY GET LOOSE

aaah! vi suger verkligen på att uppdatera, jag vet! we are sorry, but its christmas soon! måste handlas julklppar, inte för att jag gjort det då :P men man vill typ slappa hela lovet. höhö!

Sitter iaf hemma hos amanda vi  spelar tvspel och lyssnar på real hiphop, kan det blit bättre? :D haha och väntar på hennes älskare ska skriva, saajk! x)
Jag vill äta chips med dipp och typ kolla på film, men stjärten spelar! booooring hon e asså! *suck*

har idag varit med amanda och becka I medis hemma hos becka dårå, vi gjorde knäck, eller snarare becka som gjorde men det misslyckades! hahahah helt cp. men gott vare! :D

happ, era små fags vad har ni gjort idag då, som om jag bryr mig? ha-ha!

Nu ska jag få bort nörden från spelet!

FÖRRESTEN ALICE ÄGGHUVE KOMMER HEM FRÅN SKÅNE IMORGONBITTI KLOCKAN ELVA, I LOVE HER! SAKNAR HENNE GRYYYYYYYMT
!! :D <3


/GEEEERD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0