tjenaaaaaaa..

maaaaaaaaaaaan!

Har varit upptagen i några dagar, och det har greta också varit för hon har ju varit med moi typ nästan varje dag..
Har handlat lite grejer till nyår.
Jag (gerd) ska ha svart glittrig klänning som e lite puffig där nere och svarta lack tights från åhlens som e mkt bättre kvalite än jävla ginatricot som suger! -.-
jo, och så har jag köpt guldiga höga klackskor och till det guldiga örhängen. . MEN. . dom gick sönder efter de låg i min väska, o gissa vilken affär? JO, ginatricot SÅKLART! -.-
får damp på den affären.. aja. men får köpa nya imorn som har BÄTTRE KVALITE!

Är hos alice och har ätit precis. Nu tänkte vi  gå ut och köpa typ chips, eller godis! =)
Vi ska ta det lugnt ikväll skööönt,  Eller det har vi ju gjort varje dag typ, höhö :P aja.. BAJSBAJS DÅ




Kommentarer
Postat av: wewant ♥ boys

Gina tricot har visst bra kvalite :o Inga av mina smycken därifrån har gått sönder :o

2010-01-01 @ 11:35:41
URL: http://wewant.blogg.se/
Postat av: gerd

nej den suger! :P

2010-01-02 @ 18:53:21
URL: http://tjenaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0