tjenamors! god jul och allt sådant!

Hur mår ni,TACK jag mår jätte bra!
Igår var jag och handlade en massa julklappar med Yasse.

Vi var i stan, i gallerian, sedan åkte vi till Skärholmen och efter det ut till Heron City och gick bland annat in på TOYS"R"US - haha behövde söka på google hur det stavadesxD
Vi drog nog hem runt, halv tio eller något sådant:)
Idag ska jag på möte vid ett och efter det ska jag träffa Linda-binda!:D
Just det, igår, Gerd jag glömde säga men du får se på torsdag! JAG HAR FÄRGAT HÅRET BLONT! yes behövde en förändring!
Jag köpte en blekning, en färgning och slingor och två silver shampon;)
jag vill få mitt hår typ vitt, en BIG förändring! moahahaiasuljAJMHKNSJ CP RYCK!
Men det kommer att tag tid, ska köpa mer hår grejs idag, typ något pärl grejs...
Jag tycker att mitt hår har blivit gult men det tycker inte syrran, ehm jag har det så jobbigt asså!
hihihi ha det så sämst mina slavar!

ytterst gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0