2010!

Tjooohooooo.
kan inet fatta att det är nytt ååååååååår!
shit asså...

Ja, jo mitt nyår firades först med familjen sen med Lisa dårå, GRETA! höhö. Vi stack hem till greta och fixade oss lite sen stack vi ut och smällde raketer och sen drog vi på fest :)alla decka menmen.., men vi var dom ända som inte drack :)


Aja, mina nyårslöften är bäst. tror det kommer funka! ;)
Säger inget! Men nångång får ni reda på det. När jag lyckats! haha.

Var ju på middag först med pappa och min bror och pappas tjejs familj. Ida-maria och jag tog en massa bilder. Så hon får ladda upp dom :) höhö. det var typ dom enda bilderna på oss två typ massa ego. Och plus typ sen lite raketer som jag tog från min mobil. Men det var en nääääääjs nyår. Hemvägen var ju lite komisk. Jag och greta åkte kundvagn jag satt i med våra grejer och hon stjutsa HAHA! Vi åkte typ klockan halv fem ute med den o ba... Men sen kom vi hem och åt varma mackor med smällt ost på och drack te. Sen somna vi vid 6. Så man har ju sovit hela dagen till fyra.. kanske? aah typ..

Men nu ska jag sluta skriva. GOTT NYTT ÅR!önskar vi gerd&greta :) HOPPAS DET HÄR ÅRET BLIR BÄTTRE ÄN DET FÖRRA!


haha mobbat.. en google bild x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0