halloj!

Gerd här..
Jag sitter uppe och klockan är 03.25 just nu. Försöker vända dygnet eftersom jag börjar skolan på måndag, men det går ju braaaah! eller inte..
Prata nyss med greta i tele nyss hon börjar skolan imorgon HAHA SUCKER! och hon kunde inte sova, men hon tog ett varmt glas mjölk.. euuw vad fan e det liksom? hon säger att det funkar när man inte kan sova.. it is true? nej det funkar iaf inte för mig. hahaha ja testade.. x)

Jo det här med att vi inte kommer blogga när skolan börjar. Det är sant. Vi behöver tid för plugg. Så som jag känner så behöver jag verkligen jobba upp mina betyg för jag har liksom 3 ig.. och det är i kärnämnerna! DEWT E JU VIKTIGAST?! Så därför. Då vet ni det. Men självklart kommer ni ju få se mer av oss. Vi kmr slänga in ett litet inlägg då och då, det kan jag lova er! jaah..

Men nu mina barn ska jag nannigotti. försöka iaf! wish me good luck

helvete. det gick inte att ladda upp bilden ja hade tänkt mig. got damn då! JAJA.

sweeet dreams, made of cheez


Kommentarer
Postat av: wewant-more

HAHAHAHAHHA DET VAR JAG SA SOM SA TILL HENNE ATT HON SKULLE DRICKA MJÖLK IST FÖR TE! xD Lilla söta Lisa! :)<3

2010-01-08 @ 21:59:45
URL: http://wewant.blogg.se/
Postat av: Greta

hahahaha <3

2010-01-09 @ 17:31:37
URL: http://tjenaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0