your mf!

Jag har lovat att blogga, och jag har lovat mig själv att lugna ned mig med alla inlägg som jag gör för jag är en överdriven skit! inte jobbigt alls att erkänna:P

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR I EFTERSKOTT!
Jag hade en lyckad julafton med familjen, det var jätte mysigt och vi gjorde allt traditionellt (stavning?)
På nyårsafton var jag på tjejmiddag hos en kompis och lite senare drog jag och Johanna -GERD på fest,
ytters trevligt!

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på bob marley, det känns bra.
I morgon är det tisdag och jag börjar skolan på fredag !?!
that is freeaking madness dude!
heh...

Idag var jag i Liljeholmen med Kajsa & Johanna, hittade ett par tights på MQ och ett par andra tights med spetts på HM, plus saltvatten spray.
Imorgon ska jag, Gerd och många fler ha lite mys i deras hus, Gerd och våra andra kompisar bor kollektivt, så de har gym, matsal, gympasal, bastu etc... och vi ska tillbringa våran kväll i matsalen och sedan drar vi antagligen utåt, det får vi se...
Men sov gott nu och dröm skäääna drömmar!
själv ska jag tag och fixa mer kaffe och aldrig somna...
Natti!


PEACE N!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0