Dålig uddatering jag vet.. vi suger..

Shooo där!
Alltså det är så jäääääääävla mkt i skolan man hinner knappt säga hej till sina föräldrar för då ska man gå in i sitt rum och sitta o plugga direkt..  (sköt er i åttan säger ja bara) har jävla artikel no tills på fredag.. nästan klar dårå.. idag hade vi so inlämning om en uppsats men orkade inte gå till skolan idag för att jag tog vaccinet i tisdags och ´har lite ont i armen :( ´Men nu får jag o greta ta och skärpa oss! btw sitter och kollar på det här när greta/lisa då var på top notch HAHAHAHAH! kolla 0.27 


innerst inne e du lite fjortis gumman ;) hahah men ja älskar dig!
kolla 0.27 hon e den långa

Kommentarer
Postat av: Lisa

yes precis jag är största fjortisen du har sätt, eller hur... ha ha ha ha ha ha...

2009-12-03 @ 14:48:20
URL: http://lizenz.blogg.se/
Postat av: gerd

hahaha ja förfään!

2009-12-03 @ 15:56:10
URL: http://tjenaman.blogg.se/
Postat av: Willaids

HAHAH asså de e lika najs varje gång o.o

2009-12-09 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0