datan fuckar sig.. Ofta ni orkar läsa allt jag skrivit btw? haha

JA...? fattar liksom ingenting. Min data e cp i huvet. Den vägrar gå in på blogg men på annat som t.ex facebook. Aja, wierd. Men det e just därför vi inte bloggat pga det eller jag iallfall. Greta vrf bloggar inte du?
Jo vi var ju på fest i fredags, tog lite bilde sådära. Har tappat bort sladden -.- typiskt mig, men ska försöka hitta den så ja kan lägga in lite bilder från festen :) kommer när ja hittat sladden helt enkelt.

idag är ju måndag, så jag har varit i skolan och det har varit en tuff dag. har lämna in massor och typ redovisat lite grejer. Sen har jag haft möte med lärare o föräldrar pga attjag fått hjälp lite hur jag ska slippa stress och sköta skolan bra. och sen efter mötet har jag stannat kvar efter skolan och pluggat matte, musik och so. So:n  blev klar men matte .. nej och musiken.. nej haha!  okej skit i skola nu!

SNART Ä'R DET LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! :D fan vad nice. i love jul! fast först kommer sommaren sen julen :) hihi. Jag slutar skolan den 17onde typ och har lov till 11e :D oh yea! nicebajs. typ två och en halv vecka e man ledig dårå:D

ska snart stänga av datan flr ska läsa lite i boken som jag blivit tvingad av lärare o pappa o mamma att göra. men mest för min egen skull ju:) så nu ska jag göra det. Vi hörs imorn förhoppningsvis om jag inte behöver träna på musik för har redovisning på onsdag, ska spela piano o sjunga. :O wish me good luck.

Btw, becca den lilla festaren fyllde år idag ´:D grattis igen <3 så på fredag ska hon ha tjejmiddag o vi ska äta tacos och sen typ  köpa ett fyrpack cider till henne, haha eller conny ska till oss :) hihi! gött. aja nu ska jag sluta babbla vi hörs imorn! pössw på er allaw fjortisarw hahahah driveeeeeeer!

gammal bild på mig, gerd/johanna dårå! ;) haha sexy, speciellt min lugg. HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0