Gerd Diggar och Dissar!


Såklart diggar Gerd the hills! bästa serien någonsin.



DANCEHALL. älskar den dansen. ja lovar ni kmr få se mig på tv när ja dansar ;) hahahah!


Såklart måste man ju digga sig själva! gerd och greta is the shit!

Nu till vad gerd dissar...



fyfan haga mannen! jag drömmer mardrömmar om honom varje kväll..typ..  huuah:S
btw, kolla vad ful o äcklig han är?!



BÖNOR! *spyr* så jävla äckligt. mamma gav mig de idag för att luras för hon vet att ja hatar de..




ULLARED, SÅÅÅ JÄVLA BORING PROGRAMM! kommer hela tiden på tv-.- visst de e bra att de e låga priser, men palla att dom måste göra ett programm av de :S Greta verkar gilla de iaf..

SÅ  DET  VAR  ALLT ! NU  HAR  NI  FÅTT  SE  VAD  JAG  ÄLSKAR  OCH  HATAR !

Kommentarer
Postat av: willjasdfasdf

men dom har ju inte ett program om priserna :P

de e mest efterblivna skåningar som man kan skratta åt :D (y)

2009-12-03 @ 21:46:12
Postat av: Greta/lisa

HAHA jag vet! älska!

2009-12-03 @ 22:17:39
URL: http://tjenaman.blogg.se/
Postat av: gerd

hahaha ja men fortfarande.. DE SUGER!

2009-12-03 @ 22:21:35
URL: http://tjenaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0