Korvåsna

jaaa greta nu bloggar du iaf, EN GÅNG PÅ TYP 3 DAGAR! SUCK ON THAT! ;) På torsdag är det julshow i philadelfia kyrkan o då ska ja uppträda o min skola, Greta ska följa mjed för det fanns en biljett över för min syster ska jobba och då hinner inte hon komma o kolla så då fick lisa  :D wohoo! hahah, SEN ÄR DET ÄNTLIGEN JULLOOOOOOOOOOOOOV! Ibland älskar jag livet.

Juste idag i skolan fick jag tillbaka mina betyg, haha fick ig i svenska, engelska och matte, men det kommer ja ta igen nästa termin, men fick 6 vg och resten g :)

after the school i went to waynes coffee with natta and nahom. HAHA OKEJ JA SUGER PÅ ENGELSKA, så inte konstigt att jag fick ig xD men iaf, vi åkte till sickla udde och gick in till ett shopping center, där nahom bjöd mig och natta på fika :) as gulligt, sen hoppade vi och lekte i en barn klätterställning, det var massa ruchelkanor och bollbad och studsmattor hahaha as kul! :D
OCH NU är jag hemma, ska äta snart och sen när mami kommer hem så ska jag färga håret mörkare! iiih

den här hårfärgen förväntar jag mig typ! AS SNYGGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0