Hallådär!

Jag är hemma igen, fick för mamma :) men imorn måste jag gå till skolan. Vakna typ vid tolv satte på tvn, sen har jag pluggat en matteläxa som var till fredag så den e klar! yes.
Vid halvfyra tiden kommer LIIIISA HIT (Greta) saknar henne gryyyyyymt. har inte träffat henne på en månad känns det som :P haha. men vi ska iaf chilla hos mig och typ äta godis och glass och titta på film o myyysa! :D haha gay..

nej men jag sitter just nu och lyssnar på musik och har precis ätit.. vad gör ni själva?

greta, alltid lika rolig och random..
men kolla på henne, hon sitter liksom själv i hennes rum och underhåller sig med sånt.. HAHA! därför älskar jag henne <3
nej men du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0