Tjenman, GERD HÄR!

Jag är lite besviken på Greta för hon bloggar aldrig mer, så jag får uppdatera hela tiden -.- dåligt av henne..
Kanske lägger nej bloggen, vore ju tråkigt. men isåfall är det ju pga GRETA! och hon har heller inte hört av sig sen helgen typ?:S vart håller du hus?
aja hoppas du hör av dig nån gång! haha <3

Sitter med frida och Alice i fridas rum och jag sitter och lyssnar på musiiic och alice hjälper frida med matte, hahaha! jag har inget plugg nu, skööööööönt, eller ska inte överdriva har massa plugg nästa vecka, haha :P Hade No prov idag, det gick faktiskt bra  =) är ganska nöjd.. aja pallar inte snacka om skola hela tiden ni bryr er inte direkt haha.

Har planer för helgen, det kanske e roligare för er att veta! haha eller inte...
nej men jag ska ha tjejmiddag med massa hos typ kajsa eller i matsalen med (en sal med kök o massa, ni kanske inte fattar, skitsamma ) mat och grejjer. Så det ska bli mysigt. Alice lover Tommi kommer hit till stockholm så han kan ju vara med på middagen om han orkar med tjejer :) hahaha
nej men sen lördag ska jag vara med pappas flickväns barn och typ hyra massa filmer umgås och äta och sånt! :)
Sen söndag ska jag chillaaaa.
Haha nu pallar jag inte skriva mer. Vi hörs imorn ;=





tuuuung. haha en låt i min musik smak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0