Torsdag idag..en dag innan helg :)

Fett skönt! :D
Nu sitter jag (Gerd) hemma och är sjuk hostar och shit. Inte kul. Men jag blir frisk tills imorn :) hoppas jag.. eller ja kommer de. Om jag inte blir frisk kommer jag gå ut ändå, haha ni får bli smittade jag skiter i :) haha!

Tack o lov greta att du blogga lite! Men vafan ska den senate videoinlä'gget menas med? cpcpcpcp :P haha aja.
saknar dej meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed! vi ses kanske idag senare eller imorn! wihoo
Nej men era mongos, vad skla ni göra i helgern? KAN NI KOMMENTERA DET ÄR INGET ROLIGT NÄR NI INTE GÖR DET :(
Puss och bajs. Juste senare kanske vi gör ett videoupdate på moi and greta (om vi nu ska ses)

gammal, saknaaaaar <3

Kommentarer
Postat av: Allewiththebigballe

bästbästbäst!

2009-11-17 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0