lowlowlowlow and baggy sweat pants! yeahyeah...

TJA ALLA BLOGGLÄSAREW!
...i know that you all love me...
så ska det stå istället för fucking oren engelska " i know you love "
gå extra engelska om ni ska skriva en massa engelska strunt!!!!!
aah min åsikt jaah: )

Nämen tja allihopa,
jag vet att det är grymt många som läser våran blogg OCH avgudar den.
Jag somnade vid fyra, jah! duktigt... Nä, men jag vaknade, tog en dusch, drack frukt te, tjura över att oboyen var slut, mogen!;)
SEDAN klädde jag på mig ( samtidigt som jag strippade för grann folket mitt över), lyssnade på musik och aa ni förstår nog resten av tidigare parentes! hihihih.
Iam a naughty girl!
Jag är så seriös och det älskar jag, trallalalalal och jag är så ointressant när jag skriver! lala...

Jag saknar dig Gärd... </3

'förresten jag har köpt blond-sling-färg från Schwarzkopf, mitt favorit märke faktiskt omg kom ihåg det!! <---- VIKTIGT.

Nu ska jag dricka upp min cola för jag är sååå beroende! och fixa klart mina vackra naglar.
puss¨på en stund
"i know that you all love me- and want's to fuck me". <--- citat.


* What You Know 'Bout Me, What Cha, What Cha Know 'Bout Me
What You Know 'Bout Me, What Cha, What Cha Know

I Said My Lip Gloss Is Cool, My Lip Gloss Be Poppin'
I'm Standing At My Locker, And All The Boys Keep Stoppin, dah ? *


Kommentarer
Postat av: willmutt

avgudning

fin bild btw ;DD

2009-10-29 @ 01:23:00
Postat av: Lisa

hahahah jaah föfan!:D

2009-10-29 @ 01:36:44
URL: http://tjenaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0