Menmenmen.. ser man på..

tjeeeenaman!

Varken Jag eller Greta har ju bloggat idag? Varför kanske för att jag sov faktiskt till fyra och jag somna liksom fem på natten, visst e jag coooooooool? och Greta!? varför har inte du bloggat för, jag har ju åtminstone än förklaring ;) haha nej jag bara skojar med dig greta!

Idag har jag typ inte gjort nånting, vakna för typ ett par timmar sen har duschat och sen pluggat lite so, eller om jag pluggade? nej , haha jag fick ig på mitt so prov öfrra veckan och nu fick jag arbete hem för att plugga MEN såklart glömde jag de i skolan så jag fick ta brorsans bok men det stämmer typ inte in på det jag har? så jag får väl få ig igen.. nej inte bra. men jag har lite information i mobilen ;) hihi sån e jag när jag ska fuska för att komma ihåg. jag sklriver in all information i mobilen och sen får jag bra betyg, men den här gången hadet jag inte rätt information så de blev cp, nej nu får jag sluta babbla om skolan och plugg för ingen tonåring tkr om skolan, iaf inte jag. JAG HATAR SKOLAN! plus att de e lov så nu ska vi inte tänka på de!

Nej men snart är pappa påväg hem för han har köpt pizza den tjockisen till oss alla :=D mohahah.
Och jag sa dessutom att jag skulle plugga och sen när han kommer hem sitter jag vid datan liksom, nej så får det inte funka. Nu ska jag låtsas plugga, så jag får pizza :) HAHAH. Puss vi hörs senare i think, nej men de gör vi :)


grymt snygg bild på mig och greta, eller vad tycks? haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0