nitro cirkus rockar fett

tjenaman!

Nu har jag tvingat lisa/greta att gå in på datan så hon också kan blogga :) haha! :]

nej men era töntar vad händer? här hände rinte så mycket sitter i mitt rum och chillar du vet ;) för det är så jävla soft.
Har varit i liljeholms gallerian med Lisalitoo och hennes gode vän Sara som jag lekte med när vi var typ 7 år så det var faktiskt kul att träffa henne:)

Haha nu logga lisa precis in på msn :] bra där greta!
im so best att övertala folk och jag äger henne hela tiden.
Haha nej men efter vi var i gallerian
nej nu skrev hon "sho mahmuudd" nej men nu ska jag komma till saken, IALLAFALL! efter vi var i gallerian stack vi och mötte bexxooo på cafe 60 chilla där i typ 5 sekunder sen tagga vi hem till hennes nya lägenhet i rådmansgatan, as nice lägenhet, vi softa där sen stack vi hem igen, booooring. men pappa flippade på en grej så jag åkte hem. Har kollat lite på nitro circus som ROCKAR FETT! haha me like. Och nu sitter jag här:) pallar inte skriva mer det kanske inte ni heller orkar läsa så långt, hörs later. ;)

man ser inte så mkt för att nåt jävla arsle har filmat cp. men de var en bästa jag hitta, kolla iaf :D as skön
fail på första, haha fett dålig, jag skulle klara av det mkt bättre jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0