PartyParty!!!

tjena era fuckfaces!
Idag är det partyyyyyyyyy som gäller hos bella i hötorget! aaaaaaaaaassssss nice!!!!
Vad ska ni göra idag då, någon? ja, du william som e rolig och kommenterar. Vad ska du göra?

Vakna precis gick upp och duschade sen när jag stog i duschen kände jag hur varm jag blev, det börja koka o jag kolla mig i spegeln så var jag fett med blek. As creepy. Jag typ svimmade la mig på golvet klavvra upp sen i sängen och sov i tio minuter sen gick jag och duschade igen då blev de bättre:) haha men jag tror det kan bero på att de var för varmt helt enkelt.

Det här ska jag (Gerd) göra idag innan festen:

* Hämta pengar hos mamma (om jag nu får)
* Plugga, gaaah fett boring
,(men måste verkligen göras!)
*
Var
a med hundjäveln liten stund haha, nej men jag älskar dig dessie <3
* Sen ska jag och Greta fixa oss hos amanda, för amanda ska fixa mig :D Hon e grym!
* sen partaaaaaaaaaaaaaaj! :D

Btw, vi kanske hörs senare av ett videoinlägg eller nåt. Puss på röven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0