tik tok

Tjenaman!

dålig update i know. heh.. men asså vi har haft lite andra saker för oss så palla gå hem o blogga då lixom..? ;p haha nej men idag var jag o lisa vid min skola men gissa vad....? DET VAR STÄNGT -.- fan asså då!
så jag sket i att plugga som jag sa till pappa att jag gjorde, hahah busigt va?
Kl
ockan är snart halv tolv och jag är så pigg!!
OH YES FNA VAD NICE DET ÄR HALLOWEEN FEST IMORN HOS BELLA! ;D fett med nice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

nej nu har jag inget att skriva om längre så ni läsare får stå¨ut till senare, mohaha jag älskar när ni lider!
Förresten, jag och Greta gjorde en videoupdate men vi har inte laddat in de än, haha Greta säg till o göra de innan du får stryk, im serious. NU!

det här får ni som har tråkigt som kan spela omdet här hela tiden o garva åt, för det gjorde jag i början:

min mormor, så jävla skön och jag älskar henne!

Kommentarer
Postat av: anonym

fett cool mormor!

2009-10-31 @ 01:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0