vem tkr ni är normalast av dom här blåsta blondinerna..?

 Dessie.. Kissie.. ..eller paow?

Jag (Gerd) har slagit ut en vinnare, 1a plats kommer PAOW och 2a dessie och sist lilla blåsta stackaren KISSIE!

Paow är ju den som mest är normalast av dom och som kommer med mest bäst och kloka åskter, right? Dessie kan säga bra saker ibland men ibland kan det gå lite över grensen, Och kissie lille lille kissie som tror att hon styr och är bäst, hon säger fel med ALLT. precis ALLT. tack o hej leverpaj stej. Det var det jag tyckte. Vad tycker ni..?

Kommentarer
Postat av: Jenny

egentligen tycker jag inte om någon men som du/ni säger om man MÅSTE tycka om någon så väljer jag Paulina.

2009-10-30 @ 02:24:23
URL: http://jennys.blogg.se/
Postat av: willjähm :3

härliga människor xD

2009-10-30 @ 12:45:37
Postat av: Anonym

ja verkligen!

2009-10-30 @ 14:01:53
URL: http://tjenaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0